Het Bonbonnetje

Een maand geleden schreef ik: Vrijdag 1 oktober opent bonbonwinkel het Bonbonnetje op de Pampuslaan 41. Toen ik er langskwam moest er nog best wat gebeuren, maar ik ben erg benieuwd! Ook goed nieuws: ze zijn dagelijks open, ook op zondag. Van maandag tot en met zaterdag van 8u tot 18u en op zondag van 10u tot 18u. Als je iets goed te maken hebt bij je baas of collega kun je dus nog voor je werk even langs om een doosje bonbons te halen! Bron: de Brug.

Inmiddels is het begin november en ze zijn nog steeds niet open. Kennelijk is er iets tussen gekomen...

Reacties

  1. Wanneer gaan ze open?
    Het is nu al meer dan een maand later

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede vraag, ik begin het me ook steeds meer af te vragen. Ze hadden eind september een advertentie in de brug dat ze open zouden gaan op 1 oktober, maar er is kennelijk iets tussen gekomen... Ik ga ze iig even uit de lijst met winkels halen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten