IJburglaan 963

Een van mijn buren wees me er op dat op IJburglaan 963 in blok 17 flink verbouwd wordt en vroeg me of ik meer wist. Een lezer wist te vertellen wie de eigenaar van het pand is. De eigenaar mailde me dat in dit pand IJverig BV komt. De achterkant zal gebruikt worden voor het verhuur van telewerkplekken (een persoon kan hier een bureau huren voor een dagdeel en gebruik maken van faciliteiten als een kopieerapparaat en draadloos internet) en daarnaast kan de ruimte gehuurd worden voor het geven van workshops en trainingen. De voorruimte zal dienen als lunchroom die voor iedereen toegankelijk is. De ruimte kan ook in zijn geheel afgehuurd worden voor feesten en partijen. 31 juli 2010 zal de officiƫle opening zijn. Daarvoor zijn ze soms geopend, waaronder tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal die op zaterdag gespeeld worden (er staat een televisie in de lucnhroom en een beamer in de zaalverhuur).

Reacties